سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

دانلود با حجم 30 مگ

لینک

پی ان جی های جدید از رندی،تایلر بیت،جان سینا،ست رولینز..

ادیت های توسط من!

اونایی که اخرش نوشته byhp خودم ساختم!


نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت17:03---26 آبان 1400
مهدی چرادیشب سوپرشودان را ویرایش زدی کرون جول
کرون جول یک ماه پیش تمام شد سوپراشودان دوماه دیگه است
پاسخ: من ویرایش نکردم همونجوری بود


محمود
ساعت18:15---25 آبان 1400
مهدی یه چند تایید از مقالات را درنظرات بااسم اون شخص که برات فرستادبزام بفرست
یک سوال چجوری پی ان جی بزنم سبحان کریمی داخل اینستا برام فرستاد
پاسخ: من متوجه نشدم منظورت رو برای زدن پی ان جی باید عکس رو کپی کنی و بزاری اما با موبایل نمیشه باید لینک بزاری تا من فعالش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 27 دی 1395برچسب:سی_ام_پانک_نیوز,پی_ان_جی,کشتی_کج, توسط شایان

اسلایدر